Resultat

2012-01-03 @ 18:56:16
Jag blev såå nöjd med mitt besök på Make up store och hon som sminkade mig var grymt trevlig och jätteduktig. Jag valde att få lära mig en vardagssminkning eftersom jag har större användning av det. Med en festsminkning tycker jag att man kan exprimentera mer med för att få ett bra resultat. Nu fick jag lära mig basen och hur man gör för att få ett naturligt, snyggt resultat. Hon la även på en jättesnygg ögonskugga och sminkade mina ögon lite mer. Hon sminkade mina ögon i en färg som framhäver mina ögon mycket, vilket jag gillar!

Efteråt så får man ju plocka med sig saker för priset av kursen. Så det gjorde jag plus att lite mer slank med i farten.. haha! Jag köpte rengöring och ansiktsvatten som ska vara jättebra, luktar gott gör dem i alla fall: pepparmint! Sedan så köpte jag puder, ögonbrynsfärg+pensel. Jag fick även med en testtub med en produkt som man har i håret om man har en stram tofs, det skulle ge en snyggare lite glansig look. Så nästa gång jag ska ha tofs ska jag prova den! Kan knappt vänta till jag får prova sakerna nästa gång jag sminkar mig, haha!

Nu är det nästan så att jag inte vill tvätta bort sminket ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0