Skydive!

2012-06-06 @ 16:15:27
Min helg har varit så galet bra, i lördags åkte jag och Hanna ner till Tyson's och shoppade, mötte upp Elina och åkte sedan hem till Sandra där vi skulle spendera kvällen och natten. Väl där lagade vi jättegod mat, gjorde drinkar och hade väldigt trevligt. Pratade om allt möjligt och laddade inför söndagen.

Innan jag åkte hit så sa jag att det var något jag ville passa på att göra när jag var här, och det var fallskärmshoppning. Och i söndags var det dags!! Det var det vi skulle göra för två veckor sedan som inte blev av på grund av vädret. Men i söndags kom vi dit vid klockan åtta på morgonen, så vi var den första gruppen som fick åka upp. OCH I SÖNDAGS BLEV DET AV!! Shit, det är det absolut häftigaste jag någonsin har gjort. Att falla helt fritt rakt ner i nästan en hel minut var helt galet, och sedan utsikten när man gled runt med fallskärmen. Han som jag hoppade med visade att man bland annat kunde se bergskedjan Appalacherna. Det var så grymt och jag vill bara göra om det! Det kanske får bli en såndär grej jag gör på olika platser.. haha! Det hade varit coolt dock.

Jag hade sammanfattat en toppenhelg, den absolut bästa helgen under min tid i USA, som jag sent kommer glömma! Tack som fan tjejer!

HIGH-FIVE!




Grymma tjejer, det är vad vi är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0