Dagarna som varit

2012-03-28 @ 19:05:55
Idag är jag och lillkillen ensamma hemma och då har allting gått jättebra(Vi brukar inte vara ensamma eftersom min värdpappa ej har ett jobb och går hemma mycket)! Vi har lekt med lego, spelat spel och lagt lite pussel. Sedan så städade vi hans rum, eller ja.. han kollade på och sa att han hjälpte till. Nu har vi precis ätit lite lunch och nu ska han sova. Så nu är jag på ett sätt ledig, även om jag inte kan lämna huset. Tänkte passa på att tvätta lite och även träna. De har löpband och crosstrainer nere i källaren, men än så länge har jag inte känt att jag har hunnit/velat träna något.. Men nu är det dags!

Denna veckan har faktiskt gått ganska fort och imorgon är det redan torsdag. Men det har varit lite annorlunda denna veckan eftersom lillkillen har spring break, så han har varit hemma från skolan. Men vi har hållit oss sysselsatta, vi har bland annat haft playdate med mina au pair vänner och deras värdbarn och igår var vi på ett museum för barn där de kan springa runt och prova på massa olika saker och experiment, vilket verkade väldigt uppskattat och vi hade väldigt roligt.

På fredag är jag ledig hela dagen och då ska jag antagligen åka iväg med en tysk tjej här och shoppa lite, vilket jag ser fram emot! Dock jobbar jag lördag men bara mellan 7-1, så det finns ändå tid kvar att spendera helgen på ett bra sätt!
Igår så var jag och Johanna hemma hos Jessica och just nu är det vi tre som är svenskarna här i området! I alla fall så pratade vi om vad vi ville göra under året och så kollade vi runt lite och planerade lite grann. Om allt vi vill göra går i lås så kommer vi ha galet roligt!

Förresten, jag ska berätta om helgen i Washington också och lägga upp lite bilder! Tänkte försöka göra det senare idag, men det kommer i alla fall! Ikväll är det det vanliga Starbucksmötet som alltid är på onsdagar, så efter att jag slutat vid klockan sex åker vi direkt till Jessica och sedan till Starbucks. Det blir en lugn men bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0