En liten uppdatering!

2012-03-06 @ 17:07:45
Jag kände att jag var tvungen att skriva något här i alla fall. Jag ville bara tala om för er att jag har kommit fram till värdfamiljen och har det bra! Bara så att ni vet att jag lever, haha! Men jag kommer antagligen uppdatera lite bättre ikväll med några bilder och sådär. Och jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort de senaste dagarna! Nu ska vi snart åka och hämta lillgrabben från skolan, och det är jag som kör! Jag började köra igår och det är lite scary, mest eftersom alla andra kör som dårar och för att man inte riktigt känner till alla skyltar och sådär, men än så länge tycker jag att det har gått bra!

Vi hörs snart då!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0