En vecka i värdfamiljen idag

2012-03-10 @ 06:07:58
Okej, så de senaste dagarna har jag jobbat varje dag. Men idag var det lite speciellt eftersom vi åkte till värdpappans föräldrar i New Jersey. Det var väldigt roligt att träffa hans familj och de var supertrevliga! Vi åkte även ner till stranden och gick på "the board-walk" och åt världens godaste pizza. Så idag blev det en heldag i New Jersey, riktigt roligt!
Nu ikväll så har jag varit på bio med tre tjejer här i närheten och sedan gick vi till Hooters. Jag tyckte inte riktigt om den restaurangen.. Det är ju lite speciellt och maten var inte jättegod, men det funkar! Jag hade i alla fall en väldigt trevlig kväll! Vi såg på filmen Project X, som var rätt rolig men spårade ur en del i slutet.. Haha! Och herregud, vi tog en mellanpopcorn och en mellandricka, de är g-i-g-a-n-t-i-s-k-a!! Mellandrickan är större än en stor dricka hemma, galet!

Imorgon blir det upp tidigt igen för att åka iväg med värdfamiljen och äta frukost på något ställe här i närheten. De säger att det typ är den största frukosten någonsin, och att vi egentligen inte borde ätit något idag för att spara oss till imorgon.. Haha! Så nu har jag höga förhoppningar på det, meddelar sedan hur gott det var! Vår värdmammas föräldrar bor även där så kanske får jag träffa dem också. Och, Amish-folket bor i den staden, så antagligen kommer man skymta lite amish-människor imorgon!
Efter det tar vi tåget direkt in till Philadelphia och går på lite sightseeing med vår alldeles egna guide Emma, som ska visa oss vad man borde se! Sedan så kan jag väl tänka mig att det blir lite shopping också.. Haha! När vi kommer hem ska vi laga middag hos Johanna, vi tror att det blir Tacos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0