Nu säger jag godnatt

2012-03-08 @ 04:53:56
Det var roligt att träffa lite folk idag, de som man redan träffat samt nya. Vi satt på Starbucks till klockan nio, då de stängde.. Sedan handlade vi lite och nu sitter jag här i sängen och somnar snart! Imorgon är det jobb som gäller och då stiger vi upp klockan halv sju. Lillgrabben går i skolan imorgon några timmar så då ska jag och Emma passa på att baka lite, vi hade tänkt kanelbullar! Det är så roligt när man säger svenska ord för de, i alla fall värdmamman, försöker själv säga dem och det låter så kul när de verkligen försöker. "Kannellbollur", så låter det på ett ungefär!

Helgen är även väl planerad och jag ser väldigt mycket fram emot den!! Ni får höra sedan vad det är som händer! Nu ska jag sova, jag måste få min sömn.
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0