Underbara vår

2012-03-17 @ 19:48:49
För er som vill bli lite avundsjuka.. det vår här borta, eller nästan rättare sagt svensk sommar. I veckan var det mellan 20-25 grader. Det är helt underbart och man vill vara ute hela tiden!
Igår hade jag en jättetrevlig kväll på Friday's med några tjejer här. Sedan åkte jag och Johanna hem till henne för en sleepover. Vi hade en liten planerarkväll också och funderade ut vad vi ville försöka hinna med att göra under året. Jag håller tummarna och hoppas på att vi kommer se mycket under tiden vi är här! Vi somnade väl inte alltför sent igår och sov till ca nio imorse. Det går verkligen inte att sova ut länge här.. Vet inte riktigt varför, kanske för att man är ganska van vid att gå upp tidigt? I alla fall så slappade vi i sängen tills det var dags att ge sig iväg mot Starbucks för frukost med Verena. Så jag har spenderat min morgon på uteserveringen i det varma vädret, inga fel där inte! Nu tar jag det lite lugnt på rummet, funderar på om jag kanske ska gå på en promenad. Jag jobbar ikväll och börjar klockan fem, men sedan när jag har lagt honom och sådär så kommer Johanna över och håller mig sällskap resten av kvällen! Så det blir en bra lördag också, trots att det inte är jätteroligt att behöva jobba en lördagkväll! Men jag överlever.

Vi hörs någon imorgon eller på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0