Washington DC

2012-03-21 @ 02:52:20
På de dagar som jag jobbar så kan jag väl inte direkt påstå att det händer överdrivet mycket.. haha! Idag har jag i alla fall varit ute i det underbara vädret, tror det var 25 grader, om inte ännu mer! Så jag och lillkillen spenderade eftermiddagen i parken, jättehärligt!
Jag försöker i alla fall hitta på något på kvällarna och idag var jag och Johanna och gjorde lite ärenden. Vi tog en sväng förbi Target, satte oss på Starbucks(såklart) och sedan åkte vi till banken för att jag behövde sätta in min check på kontot. Jag fick med mig ett par skor hem från Target, samt shampo och balsam.. Haha! Har redan köpt två par skor.. Inte bra! Men det behövdes nu när det är så varmt och skönt, eftersom jag inte tog med mig några sommarskor alls.

Förresten, igår gjorde vi en jätterolig sak! Vi bokade en resa till Washington DC nu till lördag-söndag!! Vi ska dit och kolla på Cherry blossom och så tror jag även att Cherry blossom-festivalen drar igång på lördag, så det ser jag fram emot jättemycket! Jag ska åka tillsammans med Johanna, Verena och Jessica! Tre goa tjejer och jag tror att vi kommer ha väldigt roligt!

Nu ska jag sova eftersom det är ännu en jobbdag imorgon, men det är onsdag, vilket betyder att halva veckan har gått! Haha.. Längtar så mycket till helgen just nu!

My new shoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0