Fin söndag

2012-05-14 @ 05:02:34
Min söndag har varit himla bra. Vid klockan ett åkte jag och hämtade upp Hanna innan vi åkte till affären och handlade lite godsaker, bland annat jordgubbar och nutella, innan vi åkte vidare mot Georgetown där vi skulle ha vår lilla picknick. Det var väldigt fint väder fram till lite på eftermiddagen då det blev ganska molnigt, men det var fortfarande väldigt varmt ute! Det var väldigt mysigt att bara sitta vid hamnen och ta det lugnt och prata. Jag behövde verkligen en sånhär helg, då jag bara har tagit det lugnt och slappat!

När det började bli lite sämre väder så åkte vi vidare och besökte Arlington Cemetery som är en jättestor kyrkogård där det ligger okända soldater begravda samt att John F. Kennedy ligger begravd där. Vi gick runt där i kanske en timma, men det var så himla stort att vi nog inte ens hann med en liten del av den! Men det var intressant att se!

Lägger in lite bilder från dagen! Kom även på att jag måste ändra min header, eftersom det fortfarande står att jag är au pair i Philadelphia, vilket inte stämmer så bra längre!
Men imorgon är det måndag, vilket betyder ny arbetsvecka. Därför ska jag ta mig i kragen och sova i tid idag!
Vi hörs snart!

John F. Kennedys gravplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0