Veckan som gått

2012-05-13 @ 17:44:58
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen och jag kände att det var dags. Den senaste veckan har det dock inte hänt jättemycket.. Jag har umgåtts med Sandra ganska mycket, vi har haft playdates med våra värdbarn vilket har varit toppen eftersom att både barnen och jag och Sandra tycker att det är mycket roligare! Haha. I tisdagskväll så blev jag även sjuk.. Och det var inte bara en liten förkylning utan jag blev magsjuk, och fy fan.. Det är det värsta jag vet. Och när man är här borta och inte har sina föräldrar som kan ta hand om en så känner man sig ganska ensam.. Men i torsdags så kom Sandra över för att hålla mig sällskap här hemma, så vi kollade lite tv och bara tog det lugnt. På fredagen mådde jag mycket bättre och på kvällen åkte jag hem till Sandra och vi hade tacokväll! Det smakade såklart inte som hemma, men det var jättegott! Så hela denna veckan har egentligen vara väldigt lugn, vilket har varit jätteskönt!

Igår så åkte jag och Hanna till Alexandria och bara njöt av det underbara vädret! Det var ca 25-30 grader och soligt, hur bra som helst! Så vi köpte Frozen Yoghurt och gick till hamnen och satte oss. Alexandria är en väldigt mysig stad och påminner faktiskt lite om Georgetown, det jag älskar är att det finns en hamn där man kan sitta i gräset och bara ta det lugnt. Det påminner lite om hemma faktiskt, väldigt mysigt!
Idag så tror jag att jag och Hanna ska göra ungefär samma sak som igår.. haha! Vi ska köpa något gott och åka någonstans och ha picknick i solen!

Min nya favorit.. Mocha Cookie Crumble Frappucino!

Jobbig dag i parken med playdate och ca 25 graders värme!

Min nya pärla! Kör denna snygging på min fritid, världens bästa bil!

Tacos!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0