24 maj

2012-05-24 @ 22:24:12
Hej!
Nu var det ett tag sedan jag skrev.. Det har bara inte blivit av. Men jag tänkte att jag skulle dela med mig av bilderna från förra helgen! I fredags så åt jag och Sandra på Cheesecake Factory, Johanna kom hit sent på kvällen och vi gick och la oss med en gång. Helgen spenderades i alla fall i Alexandria i solen och vi fick en fin bränna, sedan åkte vi till IKEA och på kvällen blev det Cheesecake Factory, igen.. haha. Det var väldigt roligt att ha Johanna här, har saknat henne sedan jag lämnade lilla Garnet Valley!

På söndagen hade jag riktigt roligt!! Äventyret som vi skulle på blev inte av, men det blir förhoppningsvis av om en vecka. Men jag fick umgås med tre riktigt goa tjejer och vi hade jättekul ihop ändå, det blev en liten roadtrip!

I veckan har det inte hänt jättemycket, jag har jobbat på som vanligt.. Haft lite playdates och på kvällarna umgåtts med vänner!
Och herregud, på söndag har jag varit i USA i tre månader!


Kommentarer
Postat av: johanna

Saknar dig!! <3

2012-05-25 @ 00:29:15
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0