Bodycombat

2013-01-23 @ 20:41:00

Woho! Jag fick plats på passet idag och var så sjukt taggad! Det var riktigt roligt, och jobbigt framför allt. Har ju sådan sjuk träningsvärk i axlarna vilket gjorde det väldigt jobbigt emellanåt! Men som instruktören sa "fight through the pain".. Då vill man ju inte vara dålig och göra sämre ifrån sig, utan kämpa hårdare! Så nu är jag heelt slut.


Fikan hos Erika tidigare idag var väldigt trevligt! Vi satt och pratade om allt möjligt! Hon är också arbetslös så det är ganska skönt att sitta och prata med någon som förstår frustrationen och hur trött man är på att söka jobb, haha..


Jag har nu ätit lite middag och ligger i soffan och kollar på SOS sommar i väntan på att Mia på Grötö ska börja! Jag tycker att Mia Skäringer är helt underbar, så det är mitt favoritprogram just nu!


I förra programmet var det någon som sa: Om hela ens tid går åt till att dölja ett mörker som man vet finns där, då upplever man aldrig att man står i ljuset.

Och jag kan inte göra annat än att hålla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0