Dagens

2013-01-20 @ 16:22:00

Jag älskar mitt nya träningsschema! Andra dagen idag och det finns verkligen ingen bättre känsla än att vara helt skakis när man lämnar gymmet! Då känner man absolut att man verkligen gjort sitt bästa och tagit i. Jag tror att jag kan vänta mig en galen träningsvärk imorgon, härligt!

Nu när jag kom hem så åt jag lite eftersom jag kände mig ganska hungrig. Så det fick bli två Finncrisp med kalkon, en smoothie samt en kopp te. Min smoothie består av ungefär 2 dl sojadryck och hallon, jag tycker om när det är mycket hallon i för jag gillar den där lite syrliga smaken. Ibland slinker det även ner mango eller en banan! Man kan ju verkligen ha i precis vad man vill, vilket är roligt för då kan man variera sig lite!

Nu sitter jag framför tvn och tänkte även kika efter lite jobb som jag kan söka!
Resten av kvällen blir väldigt lugn. Ikväll börjar ju även nya säsongen av Kontoret, hoppas på att det blir lika bra som sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0