No pain, no gain

2013-01-22 @ 19:24:28
Fy attans vilken smärta jag vaknade med i hela kroppen igår.. Träningsvärk i baksida lår, vaderna(värst!), rumpan, hela ryggen, axlarna, triceps och till sist magen. Det är nog helt ärligt den värsta träningsvärk jag har haft någonsin. Men det förtjänar jag så hårt som jag körde i söndags, sedan så gillar jag även som sagt träningsvärk. Då får man ju bekräftelse på att man gjort något bra! Idag var jag på gymmet igen och körde samma sak, vilket var härligt! Hoppas på att jag fått tränat bort värken lite, eftersom det blir värre och värre.. Haha! Idag var även min personliga tränare på gymmet samtidigt som mig och hade ett pass med en annan person. Så då känner man ju ännu mer press på att man verkligen måste prestera så att inte han tycker att man bara går runt och chillar eller något.. Haha! Men det ska nog inte vara någon fara. 
 
Min träningsplan för veckan ser ut så som att det blir träning tisdag-fredag, eftersom att jag får besök av Jenny, min barndomskompis, hela helgen! Så därför blir det vila då istället. Jag har inte träffat henne sedan i somras så det ska bli väldigt roligt! Det blir väl lite shopping antar jag och sedan ska vi gå ut och äta på lördagkväll. Mer än så vet jag inte just nu, men det är roligt att vara lite spontan och se vad vi hittar på för något skoj! 
 
Imorgon ska jag träffa Erika igen, jag tänkte åka hem till henne och ta en fika och se hennes lägenhet. Eftersom det var bra längesedan vi umgicks ordentligt så har jag inte varit där än. Men innan dess blir det ett pass på gymmet. Det var tänkt att jag skulle gå på Bodycombat imorgon, men eftersom alla har invaderat gymmet med sina förbannade nyårslöften så måste man ju boka en vecka innan annars hamnar man i kö, vilket man aldrig har behövt göra förut. Så som ni kanske förstår så står jag just nu i kö. Men jag kör ändå ett pass på morgonen och om jag sedan får plats på combaten så tror jag nog att jag går på den också faktiskt, älskar det och har inte varit där på ett tag! 
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp te och invänta Bygglov och Så blev vi Svenska Hollywoodfruar. 
 
Från idag! Svettig, skakis och röd i ansiktet, som det ska vara!
En gammal bild på mig och Jenny. Vad kan det vara..? Sex-sju år sedan kanske. Bilden är tagen på Getskär där vi båda bodde på somrarna förr i tiden! I år tror jag att vi har varit vänner i 14 år! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0