Godmorgon!

2011-08-17 @ 10:55:56
Idag var jag faktiskt uppe tidigt, jag var tvungen att gå upp och ta hand om Maia eftersom både mamma och pappa jobbar. Nu har jag ätit lite frukost och försöker hitta något på tv som är okej att titta på, men på morgonen är det inte mycket att hurra för!
Någon gång under dagen så ska jag och Jannike till Sportlife och träna på gymmet, jag längtar och det ska bli riktigt roligt! Jag har inte tränat på gym på flera månader och jag har saknat det! Jag har saknat att träna så hårt att man är helt slut efteråt, det är en av de bästa känslorna!

Om jag trivs på Sportlife så får det nog bli ett gymkort där till hösten, när det är otroligt tråkigt väder och man inte vill gå ut och springa i rusket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0