Min finaste!

2011-12-23 @ 18:02:58
Nuu är hon äntligen hemma igen! Hon är väldigt trött och hon var lite smått vimmelkantig när hon kom hem, eftersom de sövde henne! Så nu ligger hon och sover som en stock.


Jag håller just nu på och bakar igen(känns som att det är det enda jag skriver om) eftersom jag vill ha julbaket klart till imorgon såklart! Jag är färdig med fudgen och håller nu på med mina Rocky roads. Det är väldigt enkla saker att baka och jag ser fram emot att smaka på fudgen sedan! Och eftersom jag inte har ätit sedan imorse tog jag fram den fina presenten jag fick av Julia när jag fyllde 19, min sticky rice "maskin" eller kastrull, vad man än vill kalla det! Det var riktigt längesedan jag åt det nu så det var riktigt gott för en gång skull!

Sticky rice "maskinen":
Färdigt sticky rice med sweet chili, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0