New moon!

2011-12-15 @ 12:37:54
Åh, jag kollade på Twilight på tv härom dagen för att jag skulle hålla mig vaken innan jag skulle Skypa med värdfamiljen. Det var så himla längesedan jag såg den filmen och jag hade totalt glömt av hur bra den är! Så nu har jag satt igång den andra filmen, New Moon. Det passar alldeles utmärkt till en sådan här regnig och tråkig dag. Jag tänkte även ta vara på min lediga dag också och träna sedan, ställa mig på Crosstrainern.

Ikväll ska jag in till stan och möta upp mina arbetskamrater. Vi ska dricka lite vin och bara umgås. I ärlighetens namn så blir jag sjukt opeppad på grund av vädret, så jag hoppas att det är lite bättre ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0