uppe före tuppen

2011-12-23 @ 08:24:17
Oj, vad jag känner att detta är tidigt för mig just nu.. Jag tror att jag sov ungefär 4.5 timme inatt! Men det är ju så det blir när man envisas med att sitta uppe till klockan två på nätterna. Nu har jag i alla fall kört lillan till veterinären och jag vet faktiskt inte hur länge hon ska vara där, de skulle ringa när de var klara! Så nu ligger jag i soffan och slötittar på AFV! Jag är jättehungrig så jag måste också snart samla krafter till att göra lite frukost.. För det är ju så himla jobbigt, haha! Kanske skulle man ta och sova också? Vi hörs sedan!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jaha va kul! :-)

På julafton så blire att fira med mamma, mormor, moste osv & sen nästa vecka när jag åker hem härifrån så blire att fira med pappa och hans familj :)

2011-12-23 @ 10:29:25
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0