101211

2011-12-10 @ 18:14:00
Nu är jag äntligen hemma från jobbet! Det har varit en lång men rolig dag, jag jobbade först frukost och sedan gick jag över och jobbade i konferensen. Jag har varit i konferensen två gånger innan, men idag jobbade jag själv(!!) Men det gick bra och det var jätteroligt att få bestämma över sig själv, och typ vara sin egen arbetsledare! Man kanske skulle bli egen företagare? Haha!

Just nu sitter jag och kollar på Nobelprisutdelningen. Förra året satt jag och två kompisar och kollade hemma i min lägenhet i Vadstena, och oj vad roligt vi hade åt allt. Vi satt och hittade på egna historier om vad kungafamiljen egentligen tänkte osv.. Det var nog egentligen inte roligt, men just då var det himlans roligt! Ja, vi hade mycket roligt tillsammans i Vadstena, ett härligt gäng helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0