Mitt liv, mina val.

2011-12-16 @ 00:03:06
Just nu har jag kommit till en tid i mitt liv då jag känner att allt har fallit på plats. Jag vet vad jag ska göra ett bra tag framöver, jag ska åka till mitt drömland och jobba som au pair hos en familj som verkar helt underbar. Jag har velat åka som au pair i ungefär tre år och jag är så glad för att det äntligen blir av. Jag har inga funderingar på vad jag vill göra eller på vad jag måste göra. Mina andra framtidplaner har jag lagt åt sidan och de kommer inte plockas fram förrän jag kommer hem igen. Från och med nu, ska jag bara leva nu!

Den 27 februari ger jag mig ut på mitt liv största äventyr och gör äntligen något som jag helhjärtat vill göra. Äntligen känns det som att jag lever mitt liv på mitt sätt. Jag har alltid gjort det innan också, vågat gå min egen väg och gjort det jag vill. Men nu känns det speciellt eftersom detta är något jag så starkt känner att jag vill göra. Jag är så himla glad just nu och känner att allt går åt rätt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0