förberedandet fortsätter

2011-12-23 @ 13:34:27
Lillan har fortfarande inte kommit hem än och jag förstår inte varför.. De sa till mig att veterinärerna brukar dra ut mjölktänder det första de gör när de kommer in på dagarna för att det är ett sådan enkelt ingrepp. Och nu har hon varit där i snart sex timmar. Men det är väl bara att vänta så snällt tills de ringer och säger att de är klara!

Nu ska jag snart börja städa övervåningen också.. Vi ska ju ha julafton här i år så det ska ju vara fint när hela släkten kommer på besök. Efter det så tänkte jag baka klart det jag har tänkt baka: Limekola, Rocky Road och Skumtomte-fudge. Jag gillar att baka till julen och de två första är något jag inte har bakat sedan förra julen och det sistnämnda har jag faktiskt aldrig gjort innan, så det ska bli spännande! Meddelar sedan hur resultatet blev!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0