Vänner är guld

2011-12-21 @ 18:13:35
Nu är jag hemma igen och jag har alltid lika roligt med Jannike och Jetmira! Jag har känt dem från att de började i min klass i 7an och sedan dess har vi faktiskt hållt en väldigt bra kontakt, trots att jag bodde 25 mil hemifrån i tre år. De är två av de finaste vännerna jag har! Vi ses inte jätteofta men vi tappar aldrig kontakten och när vi väl ses är det som att vi träffat varandra varje dag i flera år.
Nu tänker jag även lägga in lite fina bilder från några år tillbaka. Ignorera hur man såg ut på den där tiden.. Haha!

Vi har njutit (?) av ett första dopp i början av april.

Lyssna på musik och spela kort var det som gällde på rasterna i 7an.. haha!

Vi har spenderat många kvällar i Scandinavium hejandes på Frölunda!

Vi har haft en moppe-period(min varade dock inte speciellt länge).


Vi har upptäckt att det faktiskt finns människor som inte kan hoppa studsmatta.

Vi hade en period då vi tyckte att det var väldigt roligt att ringa och driva med folk, haha.. (moget, jag vet)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0