Ändrade planer

2011-07-22 @ 23:28:17
Tyvärr så blev inte kvällen som jag trodde. Jag hade bestämt med en vän att vi skulle ses ikväll, dricka lite vin och bara umgås. Men hon har inte hört av sig och hon svarar inte när jag hör av mig så jag antar att planerna är ändrade. Men det gör inte mig så mycket, utan jag kryper ner i sängen och framför Gossip Girl istället. Jag följer nästan aldrig tv-serier när de väl går på tv, utan jag är ofta väldigt efter med sådant och brukar hitta de populära serierna efter ett tag och upptäcka vad det är alla har pratat om. Och nu har jag snöat in på Gossip Girl. Jag är ungefär i mitten av säsong två och jag tycker att det är riiktigt spännande.. Men jag har en regel: inte mer än två avsnitt per kväll, jag har en tendens att titta slut på avsnitten för fort.
Jag och Maia när hon var ungefär fem veckor gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0