Sötaste Maia!

2011-07-24 @ 14:47:00
Igår var det full rulle här! Vid halv elva åkte vi och hämtade vårt nya lilla tillskott i familjen och efter det så kan man ju säga att vi hade fullt upp. Men det gör absolut ingenting när det är världens finaste hund det gäller! Just nu så ligger hon så fint och sover, skönt det med! Så att vi kan få lite lugn och ro också, haha!
Idag har jag jobbat mellan 7-12 och det kändes skönt att hitta på något idag, att få sysselsätta mig lite.

Jag måste bara säga att det här som har hänt i Norge är ju helt sjukt!! Över 90 personer dog i samband med explosionen och skjutningen ute på ön. Jag tycker att det är svårt att förstå vad det är som har hänt, och att det har hänt i det landet som finns närmast oss här i Sverige. Det är så hemskt, usch.. Sådana här saker blir så verkliga när de händer på en plats som inte är långt ifrån där man själv är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0