Finbesök!

2011-11-18 @ 14:57:45
Hej!
Vaknade bannemej nästan lika tidigt idag.. Jag är redan arbetsskadad, haha! Nevars, men jag tog vara på tiden lite grann och följde med mamma och hälsade på morfar! Han tycker det är så roligt med lite sällskap och att få prata lite. Och nu sitter jag här och kollar runt lite. Tänkte städa lite strax också, så att det är fint i helgen för då får jag finbesök! Idag kommer Julia och Ellen hit och stannar till söndag och imorgon ska jag som sagt ha födelsedagsmiddag för mina kära vänner!

Jag och Julia tänkte åka ner en sväng till Allum sedan också, hon var tydligen väldigt shoppingsugen, haha! Ellen kommer senare eftersom att hon åker direkt efter jobbet! Så då ska vi åka in och hämta henne på centralen också.

Idag har jag på mig mina nya snygg örhängen från Rock By Sweden. Plus att jag har ett nytt jättefint rosa läppstift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0