New match!!

2011-11-22 @ 22:26:22
Igår kväll fick jag en ny match som jag är väldigt intresserad av!! Det är en familj som bor i en stad som heter Boothwyn och ligger i Philadelphia, Pennsylvania! Staden liggen nästan precis på gränsen till New Jersey och den närmsta större staden är Wilmington och det tar ca 25 minuter att köra dit!
De har en pojke som kommer vara ungefär 2½ år när min preliminära ankomst är, vilket är ungefär i mars. De har även hundar och verkar vara en jättemysig familj! Så imorse ringde jag Cultural Care och sa till dem att jag är väldigt intresserad av den här familjen!

Men det absolut bästa är att de redan hade skickat ett mail till mig inatt(igår för dem) där de frågade om jag ville lära känna dem mer genom att prata via Skype i helgen! Och självklart ville jag det så jag svarade dem nyss att jag gärna pratar med dem på söndag, så nu får vi se vad de svarar! Jag är redan nervös så jag kommer vara skapligt nervös på söndag i så fall. Och imorgon måste jag sätta mig ner och skriva ner lite frågor som jag har till dem.

Philadelphia ser grymt fint ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0