Irriterad på kylan.

2011-11-09 @ 00:37:58
Okej, helt allvarligt så tror jag inte att inlägg med två veckors mellanrum räknas som regelbunden uppdatering.. Haha, men i alla fall så är jag tillbaka för några dagar. Eller vi får väl se hur länge jag stannar den här gången? Tidigare idag var jag ute på en promenad med Carro, vi var ute ca en timme och det var skönt! Väldigt kallt ändå och det är så irriterande för att kylan kommit så sjukt fort, eller hur? Jag hade ändå på mig underställ, t-shirt och träningsjacka.. Och jag frös, men det är ju trots allt november!

Det är bara att acceptera att vintern snart är här. Men jag kan inte låta bli att deppa lite när jag tänker på att vi skulle åka till Thailand om ca 2 månader förra året. Tänk om det hade varit likadant i år? Underbart hade det varit. Det räckte så gott och väl att bara komma iväg i 2 veckor för att sedan tycka att resten av vintern var helt okej!

Nu ska jag kolla på ett avsnitt till av Gossip Girl och sedan ska jag sova!
Passar även på att slänga in lite random bilder från Thailand 2010/2011, eftersom att jag saknar det så mycket.
Haha, glada tjejer på moppetur i sina snygga hjälmar?






Jag vill bara ligga på stranden hela dagarna och svettas i 50 graders värme. Och sedan på kvällen vill jag åka ner och gå längs stranden, hitta en restaurang vi gillar och äta underbar mat. Det är då livet är som allra bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0