GODKÄND!

2011-11-09 @ 22:31:34
Jag fick ett väldigt roligt samtal förut!! Det var en av de på Cultural Care i Stockholm som ringde mig för att berätta att hon läst igenom min ansökan och godkänt den! Sedan så välkomnade hon mig till programmet och gick igenom lite vad som händer nu! De kommer posta min inloggning hem där all information står och så vidare.. Sedan så börjar matchningen med familjerna!! Det ska bli så jäkla spännande och jag är så sjukt taggad! Kan knappt vänta tills jag får första matchningen!

Nej, nu ska jag kolla på ett avsnitt av Gossip Girl och sedan ska jag sova.
Blev helt förälskad i den här klänningen från Oscar De La Renta som Blair har på sig i ett avsnitt i säsong 4, den är underbar! Och de som säger att man inte kan ha rött med rosa, här är beviset på att det fungerar alldeles utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0