Slappaste dagen på länge.

2011-10-27 @ 01:07:26
Idag har jag inte ansträngt mig mycket, och det har varit såå skönt! Jag har varit ute och gått med hundarna, annars har jag kollat på film och bara varit hemma! Ibland behöver man sådana dagar då man inte gör någonting alls. Jag har suttit och kikat runt lite på vart man kan börja sjunga här i Göteborg, för jag saknar det väldigt, väldigt mycket! Jag vill gå och ta sånglektioner igen, plocka upp det jag har tappat sedan jag slutade och helst så vill jag även börja ta lite gitarrlektioner, det hade varit roligt! Tyvärr så är det ganska dyrt, men jag får väl önska mig det i julklapp eller något! Men jag måste lösa det på något vis, så jag måste komma iväg och få sjunga ut, haha! Låter säkert lite konstigt, men att gå här hemma och sjunga räcker liksom inte, jag måste få lite bekräftelse på att jag fortfarande kan liksom! Jag har suttit och kollat på massa videos på youtube med otroligt duktiga sångerskor och blir sjukt peppad själv, så jag ska bannemej försöka komma igång med något i alla fall!
På min student i våras när vi framförde vår egna låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0