Ledig dag!

2011-10-24 @ 12:18:57
Åh, vardagsmorgnar är de sämsta i TV-väg.. haha! Och jag som oftast är ledig på vardagarna har absolut inget att titta på när jag äter frukost, i-landsproblem? Just nu är det Sjunde Himlen på TV och det är nog ett av de programmen jag verkligen inte klarar av. Det är så himla synd om alla, de har så väldigt stora problem. Men som tur är har de ju pappa Eric som löser allt, som värsta superpappan. Den enda bra skådespelaren i programmet är Ruthie, och hon är typ 10?

I alla fall, jag sitter som vanligt här med min ansökan och har kört fast lite. Men det släpper nog snart, hoppas jag! Jag vill bli klaaar!! Jag håller även på och kollar runt lite på Nordeas hemsida för att försöka hitta något bra sätt att spara pengar på. Jag vill ha ett sparkonto som jag inte kommer åt utan att behöva gå till en Nordea butik och be dem låsa upp det sådär. För jag känner mig själv såpass mycket att jag vet att jag inte kommer kunna låta pengarna vara annars, tyvärr. Jag hittar dock inget bra, så jag får väl antingen ringa och höra eller besöka dem någon dag.

Nu måste jag verkligen sätta igång med mitt brev, jag förstår inte varför jag inte kan anstränga mig mer.. Det är ju faktiskt en sak som jag ser fram emot väldigt mycket!

Undrar vart man hamnar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0