Paiiin

2011-09-14 @ 13:47:24
Åh, den här ansökan är sjukt stor och det är massor som man ska svara på.. Visserligen är det ju inte så konstigt när det gäller att jag ska flytta in i en helt ny familj och ta hand om deras små älskade diamanter, barnen alltså, haha! Men allt är väldigt invecklad, det är ju bara nästan 20 frågor om mitt körkort! Jag menar, hur mycket kan man berätta om ett körkort? Haha.. Men jag har ändå kommit en bra bit, mer än hälften är klart, så jobbar jag på nu så är den klar på nolltid! Jag blir helt förväntansfull så fort jag tänker på det, jag vill åka nu!!

Jag var ju på informationsmötet för ungefär två veckor sedan också, och det var jättebra! Det var ändå mycket som man redan visste, eftersom man läst om det på hemsidan! Men det var väldigt roligt att få höra deras versioner och deras upplevelser från deras år som Au Pair! Efter informationen så hade de en ca 20 minuter lång intervju med alla, där de ställde lite grundläggande frågor som t.ex. "Vad skulle du kunna tänka dig att hitta på med barnen inomhus respektive utomhus?" och "Hur ser du på barnuppfostran?". Det var väldigt bra för nu så har jag intervjun gjord och det som återstår är att jag skickar in ansökan, sedan början matchingsprocessen! Det som var extra roligt var att hon som intervjuade mig sa att hon trodde att jag skulle passa in väldigt bra i deras program! 
Förresten så åker jag med Cultural Care Au Pair.

Kommentarer
Postat av: Sofie Lundberg, bloggar från New York

Åh, vad roligt att jag kan inspirera! Vart ska du åka någonstans? Ser att du ansöker till att bli AuPair, spännande! :-)

2011-09-14 @ 14:59:29
URL: http://lundbergsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0