Collegebaseball

2012-04-01 @ 06:28:10
Igår var jag ledig hela dagen och då åkte jag och två tjejer och kollade på en College baseballmatch. Jag hade aldrig varit på baseball innan och det var riktigt roligt att se. Sedan gick vi även in på West Chester University och kollade lite när vi ändå var där. West Chester är en riktig universitetsstad vilket var väldigt roligt eftersom det var lite mer unga människor där än vad man ser i områdena runt omkring här. Efter matchen åkte vi och gjorde lite ärenden samt åkte till ett mall här i närheten och shoppade lite.. Eller jag shoppade inget, men vi kollade runt och sådär! Sedan åkte vi till Friday's och mötte upp de andra tjejerna för middag innan det var dags för bio. Vi såg The Hunger Games, och det var en otroligt bra film och jag längtar redan till den andra filmen kommer.

Idag har jag jobbat halvdag, efter det så åkte jag och Johanna hem till Jessica.. Vi beställde hem lite mat och sedan tog vi det bara lugnt hela kvällen, vilket var riktigt skönt och välbehövligt! Imorgon är det shopping som står på schemat.. Vi ska åka till Christiana Mall och där har jag aldrig varit förut, så det ska bli väldigt roligt och jag hoppas på lite shopping denna gång! Har även lite Skype-dejter imorgon på morgonen som jag ser fram emot! Det här har varit en bra helg och den fortsätter förhoppningsvis så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0