Collegeparty

2012-04-15 @ 02:03:11
Hej!
Just nu sitter jag hos Jessica där jag ska sova inatt och vi ska snart åka iväg och hämta upp Verena. Efter att jag lämnat familjen åkte vi direkt och shoppade, och jag tror att jag shoppade lite för mycket.. Men det blev ändå inte så fasligt dyrt! Det var jag i alla fall värd och jag köpte faktiskt inte bara saker till mig själv!
Nu ikväll ska vi iväg på någon college-fest som anordnas där Verena pluggar. Det är förhoppningsvis någon bra DJ som spelar och så är det bara collegeungdomar, jag hoppas att det blir roligt! Det ska i alla fall bli kul att få komma ut och dansa!

Ville också bara tacka för alla fina och peppande saker som folk sagt till mig efter mitt förra inlägg! Det betyder jättemycket att det i alla fall finns andra människor där ute som fortfarande tror på mig!

Nu måste jag fortsätta göra mig i ordning. Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0