Jobbig dag!

2012-04-11 @ 01:09:49
Jag skrev igår att jag skulle jobba 4,5 timmar idag. Well.. det slutade med tre timmar! Jag gav honom frukost på morgonen och såg till så att han var redo för skolan, hans pappa körde honom till skolan och sådär. Jag började jobba klockan fyra igen men då sov han fortfarande, så då var det bara att vänta tills han vaknade. Under tiden jag väntade fick jag uppgiften att klippa ut gula kycklingar som var en skoluppgift han hade.. Haha, det är ganska komiskt att en 2,5 åring får uppgifter med sig hem från skolan, för alla fattar ju att det är föräldrarna som gör det, eller i mitt fall, au pairen! I alla fall, det tog ca en timma och till slut hade jag klipp ut ca 50 kycklingar. Och under tiden så kom min värdpappa in och sa att jag kunde sluta när jag var klar, inte mig emot! Så idag slutade jag halv sex istället för sju, kändes bra! Så som ni kanske förstår har jag haft en jättejobbig dag idag.. Haha! Jag var i alla fall ute på en promenad förut, så det har i alla fall hänt något vettigt!

Nu har jag kollat lite på Vänner och snart ska vi åka iväg en sväng och se om vi kan få i oss lite mat någonstans!
Vi hörs!

Dagens pyssel.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0