Mamma 45 år!

2012-04-20 @ 02:04:57
Idag fyller min finaste mamma 45 år! Jag önskar att jag hade varit där och firat med henne, men fick nöja mig med att gratta och sjunga över Skype. Tack och lov för dagens teknik! Jag har skickat över en present till henne som jag bad henne öppna när vi skypade eftersom jag ville vara med. Jag har under en tid fixat med en fotobok med bilder på hundarna och på familjen som jag skickade hem till Sverige. Jag kommer ihåg att hon sa för ett tag sedan att hon skulle vilja ha en bok med bilder på alla tre hundarna, eftersom det finns en del bilder som bara ligger på datorn som man aldrig kollar på. Och därför tänkte jag att det kunde vara en fin present! Och jag tror att det var väldigt uppskattat eftersom när bilderna på vår finaste Crazy kom upp blev det några tårar både där borta och här. Jag tycker om att ge presenter som betyder något och som väcker minnen!

Jag hoppas att du hade en bra dag mamma, jag älskar dig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0