Match #1

2012-04-16 @ 20:44:08
Då har jag fått min första match och det var med en ensamstående pappa med två barn. Barnen var en kille och en tjej på 18 och 11 år. Jag skulle mestadels bara ta hand om tjejen, men hon bodde 50% hos pappan och det var där jag skulle jobba. Vilket betyder att hälften av tiden så skulle jag vara ledig vilket jag tror skulle bli otroligt låntråkigt efter ett tag.. Så då jag inte riktigt kände att denna familjen var helt rätt så tackade jag nej. Vad jag förstod så bor de någonstans här i närheten, vilket hade varit jätteroligt att få stanna kvar i området. Men jag kan inte välja en familj bara för att de bor i det här området, för jag måste verkligen få tag i världens bästa familj nu om jag ska fortsätta mitt år!

Jag fortsätter hoppas på att rätt familj dyker upp, det är trots allt över en vecka kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0