NYC tomorrow

2012-04-20 @ 05:16:46
Jag glömde berätta att samtalet med värdmamman gick bra och hon var väldigt trevlig! Vi sa att vi båda skulle fundera på saken och att vi skulle höras av imorgon eller på lördag! Så jag har lite att tänka på eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill.. Men jag ska sova på saken och så får vi se!

Imorgon ska jag äntligen åka till NYC igen!! Men det blir bara en dagstripp den här gången, men det nöjer jag mig verkligen med! Vi ska turista och bara njuta av staden, jag längtar! Vi lämnar vid ungefär klockan sex imorgon, så därför borde jag verkligen sova nu! Sedan så kommer vi hem igen vid 12 någon gång på kvällen, så det blir en lång dag imorgon. Men roligt ska det bli!

Nu måste jag verkligen sova om jag ska orka upp imorgon, jag får nog sova lite på bussen också.. haha!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0