Rematch dag #5

2012-04-15 @ 20:06:05
Idag tror jag att man räknar att jag är i dag #5 i min rematchperiod. Och än så länge skulle man väl kunna säga att det inte hänt överdrivet mycket. Vi får väl se om det kommer igång lite bättre när veckan börjar imorgon och när det är måndag igen. Ikväll ska jag flytta igen och då får vi se vart jag flyttar, just nu är det lite oklart.

Jag kan också berätta att collegefesten igår var en total flopp.. Haha! Det var ca 20 personer där och musiken var så otroligt dålig så att vi till slut gav upp och åkte hem. Men vi gjorde ju något i alla fall och på kvällen så kollade vi lite tv innan vi gick och la oss.

Idag ska vi åka till Target och göra lite ärenden och sedan får vi se vad vi gör. Vi ska i alla fall åka och äta Frozen Yoghurt någonstans, vilket ska bli riktigt gott! Vi har väldigt fint väder här idag och både jag och Jessica kör på shorts, vilket är premiär för i år.. I alla fall för mig!

Nu ska vi sätta oss på altanen och sola innan vi ska åka vidare, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0