Samtal väntar

2012-04-19 @ 15:45:15
Vaknade för en stund sedan och det första jag gjorde var att kolla mailen. Och jajamen, där hade jag ett svar från värdmamman i familjen som jag gillar! Hon skrev att hon tyckte det var roligt att jag hört av mig och att hon skulle ringa mig senare!! Blev så himla glad och det ska verkligen bli roligt att få prata mer med dem och få ställa lite frågor för att se om det kanske är min nästa värdfamilj. Nu känns det som att allt går åt rätt håll i alla fall, men sedan så får vi se vad som händer efter samtalet. Det kan ju faktiskt vara så att vi inte tycker att det är en lika bra match när vi pratar i telefon som när man läser varandras ansökan på pappret, men jag håller tummarna och hoppas på det bästa!

Nu kommer snart Melina och hämtar upp mig, då ska vi åka direkt till Giant och köpa hårfärg! Jag har inte riktigt bestämt mig än för hur jag ska färga mitt år.. Så det får vi se, kanske blir det något liknande eller så går jag åt ett helt annat håll! Det ska i alla fall bli skönt att bli av med den här fula utväxten, haha.. Har haft håret uppsatt i tofs konstant i en månads tid.

Jag hör av mig sedan med en uppdatering om hur allt har gått och om hur samtalet var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0