Friends

2012-04-04 @ 17:33:55
Jobbade två timmar på morgonen innan det var dags att köra lillkillen till skolan. Började jobba klockan 12 igen för att åka och hämta honom, men nu ska han ta sin nap. Om han somnar någon gång.. Igår somnade han inte alls utan låg och pratade med sig själv i ungefär tre timmar, vilket i sin tur sedan leder till att han blir extra gnällig på eftermiddagen/kvällen, så jag håller tummarna för att han somnar idag!

Så just nu sitter jag och kollar på Vänner, världens bästa program och jag har återigen börjat om från början! Bra tidsfördriv faktiskt. Min förkylning verkar i alla fall inte gå mot det bättre, tvärtom.. Tror att jag har fått feber nu också, uscha! Ska ta mig något att äta och sedan fortsätta kolla på vänner! Ikväll slutar jag 18.30 och då drar jag direkt över till Johanna och hänger där en stund innan det är dags för Starbucks Wednsday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0