13 november och Lucia.

2012-12-13 @ 15:25:00
Trots att det är Lucia idag så har jag inte märkt det på något speciellt sätt, förutom att Göteborgs Lucia var hos Morrongänget imorse på Mix Megapol och sjöng. Och sedan så fyller även en bra vän till mig år idag, 20 bast blir hon! Stooort. Även om jag själv tyckte att det nästan bara var tråkigt att fylla 20, så länge som man har väntat och längtat menar jag.
Ska jag vara helt ärlig så har jag varit så sjukt oproduktiv idag. Det är väl så det blir när man är arbetslös, men det är så förbaskat tråkigt. Jag försöker hitta på saker, men vad ska man göra? Alla andra jobbar eller så går de i skolan, så det är bara jag.. Själv.. Haha, börjar kanske tröttna på mig själv? Jag skulle i och för sig behöva städa mitt rum, även om det är tråkigt. Men man känner sig så nöjd när man är färdig.
 
Jag har i alla fall hjälpt pappa lite idag, han har satt upp nya foder runt fönstrena i garaget. Och då ska jag spackla dem och måla dem så att de blir fina och vita! Så idag har jag spacklat och väntar nu på att det ska torka. Sedan så har jag lyssnat på Musikhjälpen hela dagen idag, och jag är glad att det är samma härliga gäng som förra året!
 
Nej, nu ska jag städa mitt rum och sedan åka iväg till gymmet och bränna lite! De senaste dagarna har jag hostat och känt mig lite halvkrasslig, så jag har vilat i 3 dagar. Jag längtar till gymmet just nu, men samtidigt är inte motivationen på topp. Något som jag brukar göra när motivationen är på botten så googlar jag lite och hittar citat och bilder som gör att man blir taggad! Det hjälper mig i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0