210212

2012-02-21 @ 12:23:37
Vaknade för några timmar sedan och har sedan dess ätit lite frukost och slappat framför tvn. Jag njuter av mina lediga stunder nu innan jag ska åka, har dock saker att göra hela veckan, men det är ju bara roliga saker! Nu tänkte jag snart sätta mig och slå in alla presenterna, så att det blir gjort och sedan ska jag sätta igång med packningen ordentligt. Måste verkligen börja packa, för jag orkar inte stå där de sista dagarna och vara stressad för att jag inte tagit tag i det tidigare.

Det är ju en rolig sak jag packar för, men ändå är det så tråkigt att packa. Man tycker ju att man borde vara jättepeppad och varit färdigpackad för flera veckor sedan.. Men icke då. Fast jag tror att när jag väl kommer igång med packandet så blir det nog enklare. Håll tummarna för det!

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0