Nu är det fixat

2012-02-06 @ 23:08:39
Äntligen är min meny och allt tillbaka och jag har Christine att tacka för det!! Hon var så snäll att hon satt nu ikväll och försökte fixa det.. Det var tydligen ganska krångligt eftersom hon inte kunde se något fel som jag gjort själv. Men nu är det löst så nu har jag suttit och fixat lite småsaker som ändrades under tiden!

Just nu sitter jag och tittar på massa make up tutorials på youtube. Jag älskar det och kan sitta och titta en hel dag, haha! Blir så sugen på att gå ner och ge mig på dessa sminkningarna själv, men just nu är jag för trött. Tror att det är dags att sova nu, innan jag somnar här.

Godnatt!

Hahah, grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0