Avsked

2012-02-21 @ 19:42:57
Förut åkte jag iväg till farmor och farfar för att äta middag och bara umgås med dem. Vi åt god mat och lite efterrätt eftersom det är sista gången jag äter middag där innan jag åker. Annars så brukar jag försöka åka dit så ofta som möjligt och äta middag. Jag var väl där i tre timmar ungefär och kom precis hem. Men det känns så himla jobbigt att säga hejdå till dem. Farmor blev ledsen och då blir jag också ledsen. Jag försöker tänka och säga "vi ses snart, det är bara ett år". Men det är ändå inte så himla lätt att tänka så när det väl gäller. Så nu har jag världens klump i magen.. Sa även hejdå till morfar i söndags, vilket också var väldigt jobbigt.

Men jag får försöka tänka att det bara är ett år och att vi ses snart igen!

Nu ska jag slå in presenterna innan det är dags för årets semla och Top Model Sverige!
/Emelie

Farmor och farfar♥

Morfar, farmor och farfar på min student♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0