Dålig uppdatering

2012-02-18 @ 19:04:37
De senaste dagarna har jag sysselsatt mig lite. I torsdags klippte jag mig och träffade Emma i Alingsås och tog en fika. Igår träffade jag Jetmira en stund på Allum innan Jenny och Martin kom hit hela vägen från Nässjö. Jenny ville träffa mig innan jag åker och det tyckte jag var superkul och det var verkligen skönt att få träffa henne innan jag försvinner ett år. Idag har jag varit iväg och handlat de sista presenterna till familjen, köpt en kabinväska(som förövrigt matchar min stora väska, glad tjej!!) och inhandlat lite bra att ha saker. Om några minuter kommer Jannike och Lisa hit, vi ska umgås, äta lite goda saker och dricka lite vin! Det ska bli riktigt mysigt och jag tror att vi kommer få en riktigt bra kväll!

Nu ska jag stänga av datorn så att jag inte sitter här när de kommer hit. Vi hörs!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0