Den 4 februari

2012-02-04 @ 16:34:16
Idag sov jag läänge, riktigt skönt! Sedan följde jag med mamma bort till tomten en sväng där pappa håller på och grejar och nu är den lilla stugan borta! Vi gick en promenad med hundarna en bit upp på gatan och det är verkligen ett jättemysigt område, jag tror att vi kommer stortrivas! Efter det åkte vi hem, jag tog en kopp te och kollade lite på Vampire Diaries. Nu ska jag ner och duscha, göra mig i ordning och sedan åker vi till farmor och farfar. Känns bra att jag har kommit ut lite idag, började bli alldeles för uttråkad.

Fick även ett mail förut från min blivande LCC(Local Child Coordinator), det är hon som kommer vara min "kontaktperson" när jag är i USA. Hon har hand om en grupp au pairer och ordnar även au pair träffar en gång i månaden och sådär. Hon hälsade mig välkommen till området och så berättade hon lite om några fler tjejer som kommer inom den närmsta tiden som kommer vara med i gruppen! Det verkar vara många au pairer i området, så det känns jättebra och man kommer kunna träffa mycket nya människor!

Nu är det dags att slita sig från datorn. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0