I'll be the best you never had

2012-02-11 @ 18:26:22
Jag var ju som sagt och solade med Jannike förut, det var riktigt längesedan och det var skönt! Man känner sig så himla mycket fräschare och det räcker med bara en gång tycker jag! Idag är det även min tur att laga mat och jag har bestämt mig för att laga tacos! Jag måste nästan börja äta mina favoriträtter nu eftersom det bara är två veckor kvar tills jag åker, haha! Så nu ska jag slita mig från datorn och börja laga maten, börjar bli hungrig!


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Haha, åh vad skönt att du säger så. Känns mer som om någon skulle kommentera: du är ju sjuk i huvudet! Men gud, vad spännande med USA! Vad ska du göra där?

2012-02-11 @ 20:07:37
URL: http://fridanslund.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Ääe, vad häftigt! Själv är jag sugen på något liknande. Får se om jag vågar ta steget efter gymnasiet nu. Skulle vara kul att läsa när du var där! Det ska jag nog. :)

2012-02-11 @ 20:36:03
URL: http://fridanslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0