My baby is back

2012-02-10 @ 00:18:56
Äntligen har jag varit och hämtat min dator. Vad som skulle ta 2-3 veckor, har till slut tagit 4,5 veckor. Men jag klagar inte, de har bytt ut nästan allt och han i affären sa att det praktiskt taget är som att få en helt ny dator! Då sa jag till honom att jag tyckte det lät skitbra och fick till svar "Jo, ja.. det beror ju på hur man ser det.. Din dator kan inte ha mått speciellt bra!" Hehe, nej.. kanske inte. Men nu mår han bra och jag är lycklig att jag har min egna dator igen och slipper sitta på mammas hela tiden. Så i förmiddags åkte jag och mamma ut till Media Markt och hämtade hem min dator, plus att hon köpte sig en ny. Det var dags nu tyckte hon och jag kunde faktiskt inte göra annat än att hålla med, haha!

Nu på kvällen åkte jag in till stan och umgicks med några vänner från jobbet. Vi hade väldigt trevligt och det var spännande att höra lite skvaller från dem som jobbar mer än vad jag gör. Jag hörde saker som fick mig att tappa hakan, de kommer nog tyvärr aldrig bättra sig där. Jag är så glad att jag slutar ordentligt snart.

Nu har jag borstat tänderna, tagit bort sminket och är redo att sova. Imorgon ska jag upp tidigt och köra lite taxi åt en kompis, typ. Jag ska hjälpa henne och hämta några familjemedlemmar från flygplatsen och köra dem till centralen. Jag ska hämta henne vid nio, så det blir att pigg och glad stiga upp klockan åtta imorgon! Det var längesedan jag var uppe så tidigt..

Nu ska jag sova, godnatt!

Glad tjej som äntligen har en väl fungerande dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0