My Secrets

2012-02-20 @ 11:03:00
Förresten, när jag var i Stockholm för att besöka ambassaden så nämde jag att jag köpte lite saker på Ordning & Reda. Tog fram sakerna igår och jag är så nöjd. Det är en dagbok som jag har tänkt skriva i under året.. Saker som jag tänker på, där jag kan skriva av mig om något är jobbigt, skriva ner roliga saker som händer, saker som mitt värdbarn kanske säger eller gör. Det ska helt enkelt bli en rolig bok som jag kan gå tillbaka till sedan och läsa.
Utöver den boken så köpte jag ett jättefint passfodral och en liten mindre sminkväska än den jag har nu. Egentligen är det väl ett pennfack, kan jag tänka mig, men både jag och Christine köpte varsin för att använda som sminkväska.


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-02-20 @ 11:59:22
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0