Omöjligt

2012-02-21 @ 12:37:31
Jag är såå irriterad på min blogg! Har suttit en stund nu och försökt ändra allt möjligt för att se om min meny hoppar upp igen, men det händer ingenting alls! Förstår inte vad som kan vara felet? Jag är totalt värdelös när det gäller sånt här och vill helst att allt bara ska funka utan att man ska behöva fixa massor, så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till nu. Så himla tråkigt är det! Får se om det löser sig, får väl helt enkelt ha det så annars... haha! Skitfult men jag kan inte lösa det och jag orkar inte byta blogg heller för den delen.

Det är helt omöjligt att hitta felet, förstår inte..

Kommentarer
Postat av: Emmy (whitesnowman)

Att ändra sånt är omöjligt för mig med.. :/

2012-02-21 @ 16:19:37
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0